EW04 Omslag 600
6 april 2020

‘Lieve, dappere Nederlander…’

campagne.JPG

Op de ondernemers en werknemers in de technieksector kun je altijd rekenen. Met die boodschap steekt Techniek Nederland in een STER-commercial ‘lieve dappere Nederlander’  de komende tijd de Nederlandse bevolking én onze mannen en vrouwen in de techniek een hart onder de riem.

De commercial is de komende tijd te zien op NPO 1, 2 en 3 en te horen op de radiozenders van de publieke omroep. De radiocommercial is ook te beluisteren op BNR Nieuwsradio. Techniek Nederland kan de commercial uitzenden dankzij de STER dat gratis zendtijd aan brancheorganisaties heeft aangeboden om tijdens de coronacrisis met hun achterban én het Nederlandse publiek te communiceren.

Techniek is onmisbaar

De campagne laat het maatschappelijk belang zien van techniek. Dat is altijd het geval, maar zeker nu, in moeilijke tijden, heeft de technieksector een essentiële rol. De zorg en transport hebben ons nodig om hun cruciale werk te kunnen doen. Dat geldt ook voor de talloze Nederlanders die nu thuis werken. Zij zijn afhankelijk van verwarming en een goede wifi-verbinding én van de smartphones en laptops van onze elektrotechnische detailhandel.

Klik hier om de commercial ‘Lieve dappere Nederlander’ te bekijken.